AÖF Eksik Kitapları ne zaman dağıtacak?

Açıköğretim Fakültesi'nin (AÖF) bu yıl basım aşamasında olan eksik kitapları Aralık ayı içerisinde öğrencilerin bağlı bulundukları Açıköğretim bürolarına gönderilecek. 2012-2013 öğretim yılında bütün Açıköğretin bölüm ve programlarının dönemlik kredili sisteme geçmesinden dolayı ders içeriklerinin ve ders kitaplarının değişmesine bağlı olarak yeni kitapların basımı gerçekleştiriliyor. Bu yıl 20 milyon basılan Açıköğretim kitaplarının dağıtımı ise devam ediyor.

Açıköğretim Fakültesi Öğretim Görevlisi ve aynı zamanda Açıköğretim Merkez Büro Müdür Yardımcısı Tahir Şahin öğrencilerin şu an kitap sıkıntısı çekmelerinin nedeninin bütün kitapların değiştirilmesinden kaynaklandığını belirterek Aralık ayı içerisinde tüm kitapların dağıtımının gerçekleştirileceğini kaydetti.
"Eksik kitaplara e-Öğrenme Portalından ulaşılabilir"
Şahin konuyla ilgili yaptığı açıklamada şunları söyledi: "Öğrencilerin kitapları basılarak bağlı bulundukları Açıköğretim bürolarına gönderilmektedir. Ancak  öğrencilerin  bazı kitaplar için farklı bürolara gitmesi nedeniyle eksiklik olabilmektedir. Bu eksikler Aralık ayı içerisinde tamamlanarak öğrencilerin bağlı oldukları bürolara gönderilecektir."

Öğrencilerin PDF dosyalarına nasıl ulaşmaları gerektiği konusunu  aşamalı olarak anlatan Şahin "Öğrencilerin kitapları şu an http://ogrenci.anadolu.edu.tr sayfasında PDF formatında yayınlanmaktadır. Öğrenciler gönderilecek kitapları alacağı süreye kadar bu adresten ders kitaplarına ve içeriklerine ulaşabilirler. Bu web sayfasından e-Öğrenme portalına tıklayan öğrenciler, öğrenme portalından fakülte ve bölüm isimlerini görecekler sonrasında ise fakülte ve bölüm  isimleri tıklandığı zaman öğrencilerin bütün ders kitapları ve programları PDF olarak karşılarına çıkacaktır." şeklinde konuştu.
Şahin ayrıca, öğrenci kitaplarının tahmini bir rakamla basıldığına değinerek “Kitaplar, öğrencilerin Açıköğretim sistemine yeni kayıt yaptıracağı ya da kayıt yenileceği bir önceki yıllara göre tahmin edilerek basılmaktadır. Bu tahmin ettiğimiz rakamlarda bazı bölümler ve kitaplarda eksikler oluşabiliyor. Bu eksikliklerde  Aralık ayında mutlaka tamamlanarak öğrencinin bağlı olduğu Açıköğretim bürosuna  gönderilecektir." dedi.

e-gazete (AÜ)

Yorumlar